Değerli Öğrencilerimiz,
-
Ders çakışması nedeniyle USİS sistemine ders ekleyemeyen öğrencilerimizin 07.10.2020 Çarşamba günü mesai bitimine kadar mkt@yildiz.edu.tr
adresine ekte yer alan Çakışan Ders Ekleme formunu ve gerekli evrakları (Gerekli evraklar dilekçe formunda belirtilmiştir) mail atması gerekmektedir.
- Mazereti nedeniyle Ders Ekle Sil Dilekçesi vermek isteyen öğrencilerimizin 07.10.2020 Çarşamba günü mesai bitimine kadar mkt@yildiz.edu.tr adresine dilekçe ve gerekli evrakları göndermesi gerekmektedir.
-
Başka bölümlerden ders almak isteyen öğrencilerin BİR dönem içinde mezun olabilecek durumda olmaları zorunludur. Bu öğrenciler almak istedikleri ders için ekteki Farklı Bölümde Ders Alma Formunu doldurarak ekine Eğitim planlarını ve ders içeriği ekleyerek mkt@yildiz.edu.tr adresine 02.10.2020 Cuma Günü Saat 14:00'a kadar imzalı bir şekilde göndermeleri göndermeleri gerekmektedir.
NOT: Dilekçe verecek öğrencilerimizin ekte yer alan dilekçeleri bilgisayar ortamında doldurarak ve gerekli evrakları (gerekli evraklar ilgili dilekçede belirtilmiştir) eksiksiz tamamlayarak belirtilen tarihlerde mkt@yildiz.edu.tr
Çakışan Ders Ekleme Dilekçesi
Farklı Bölümde Ders Alma Formunu